Garantie Produse Joie

Informatii despre Garantia produselor Joie

1 An Extra-Garantie

Joie Baby Romania pune la dispozitia clientilor sai oportunitatea de a beneficia intotdeauna de garantia produselor achizitionate conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Joie Baby Romania ofera 1 An Extra-Garantie (un total de 36 luni) pentru produsele achizitionate in perioada dupa 1 Iulie 2023.

Prin garantia comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza facturii sau a bonului fiscal care atesta achizitia produsului.

Garanţia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare.

Este o perioada de timp de 3 ani prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.

Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

Pentru a beneficia de garantie este necesar sa ai documentul de achizitie al produsului si factura sau bonul fiscal care sa ateste achizitia produsului.

In cazul lipsei conformitatii consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire fără plată, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

Service produse

Avem o intreaga echipa de profesionisti, gata sa iti vina in ajutor in privinta oricaror dificultati pe care le poti intampina. Contacteaza departamentul nostru de Service si vei beneficia de intreg suportul necesar pentru produsele tale.

Pentru toate produsele vandute de catre Joie Baby Romania beneficiezi de garantie de 3 ani.

Daca produsul tau se afla in perioada de garantie si prezinta un defect, poti contacta departamentul nostru Service la numarul de telefon 0744 758 436.

Solutionarea garantiei pentru consumatorii persoane fizice se face in maxim 15 zile calendaristice.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (seria produsului), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala sau bonul fiscal. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara solutionarea garantiei.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), instalari incorecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor.

De asemenea, nu se considera problema de garantie, uzura textilelor, decolorarea acestora, scamosarea sau alt tip de modificare datorata utilizarii produsului. Nu intra sub incidenta garantiei uzura normala a componentelor: decolorarea, scamosarea, descoaserea  huselor produselor. De asemenea garantia nu acopera uzura rotilor, indiferent de tipul acestora, uzura normala a plasticului, fisurarea sau ruperea lui.

Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Perioada de garantie se prelungeste cu numarul de zile in care produsul s-a aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile calendaristice de solutionare.