INFORMAȚII PROGRAM - CLUBUL JOIE
Octombrie - Decembrie 2025
Cum te inscrii in Clubul Joie?
Pasul 1 - Cumpără un produs Joie din România, în perioada 01 Octombrie 2025 - 31 Decembrie 2025 și păstrează dovada achiziției (bon fiscal, factură).
Pasul 2 - AICI găsești Formularul de înscriere în Club, care trebuie completat de către tine în maximum 30 de zile de la achiziția produsului.
Pasul 3 - Noi vom verifica informațiile furnizate și dovada achiziției și revenim către tine cu un email de confirmare. În acest email îți vom solicita și numărul contului în care dorești să se facă rambursarea.
Pasul 4 - Felicitări! Ai devenit membru al Clubului Joie! Te poți bucura de toate avantajele oferite doar membrilor.
Condiții de acceptare in Club
-
Achiziționați un produs marca Joie de la unul din reprezentantii autorizati din Romania între 01.10.2025 - 31.12.2025 („Perioada eligibilă”) și poți primi INTEGRAL banii înapoi pe produsul achiziționat cu care te-ai înscris în program! Valoarea produsului se considera a fi valoarea efectiva platita de client, dupa scaderea tututor tipurilor de discount acordate conform facturii/bonului fiscal.
-
Ramburarea integrală a sumei plătite pe produsul achiziționat se va acorda unei singure persoane înscrise în program, în fiecare lună, prin tragere la sorți aleatorie. Așadar, vor exista în total 3 rambursări integrale pe toată perioada programului (octombrie-decembrie 2025).
-
Promoția se aplică produselor Joie achiziționate în perioada eligibilă de la un revânzător Joie autorizat, de pe teritoriul Romaniei.
-
Promoția se adresează persoanelor fizice (nu și juridice!) cu reședința în România și permite o singură înscriere pentru fiecare persoană.
-
Promoția este valabilă doar pentru utilizatorii finali. Solicitările pentru modelele selectate achiziționate care vor fi revândute unei terțe părți nu sunt eligibile pentru această promoție. Revânzătorii nu pot trimite solicitări în numele clienților.
-
Promoția nu este valabilă pentru angajații, agenții, distribuitorii, revânzătorii, pentru angajații din retail ai revânzătorilor participanți și nici pentru cei care au legături cu promoția. Promotia este valabila si pentru angajat atunci cand acesta devine consumator.
-
Promoția nu este valabilă pentru produsele second-hand sau recondiționate.
-
Solicitarea pentru primirea banilor înapoi trebuie trimisă în decurs de 30 zile calendaristice de la data achiziției. Ultima dată la care pot fi trimise solicitări este 31.01.2026, pentru produsele achizitionate in 31.12.2025
Cum se solicită rambursarea unei sume din valoarea produsului?
-
Accesează site-ul www.clubuljoie.ro, completaţi formularul de solicitare și trimiteţi-l împreună cu o copie a dovezii de achiziție. Vi se va solicita să furnizați detaliile personale (nume, prenume, adresa de resedinta, CNP, contul IBAN in care doriti sa se faca rambursarea).
-
Dovada achiziției trebuie să fie o copie lizibilă a facturii / bonului fiscal pe care apar în clar numele revânzătorului, data achiziției, numele produsului, număr bon fiscal / număr factură și prețul de achiziție.
-
După ce este primită solicitarea, va fi trimisă o confirmare de primire prin e-mail, intr-un interval de 10 zile de la trimiterea acestuia de catre client.
-
Returnarea banilor se va realiza prin transfer bancar în decurs de 30 zile calendaristice de la validarea solicitării. Organizatorul nu este responsabil pentru costurile bancare întâmpinate de dumneavoastră cu privire la eventualele transferuri bancare asociate returnării banilor. În consecință, dacă banca taxează tranzacțiile, aceste plăți vor fi deduse de bancă din suma returnată.
-
Persoana care înregistrează solicitarea are responsabilitatea de a se asigura că sunt înregistrate detaliile bancare corecte. Dacă se furnizează informații incorecte și organizatorul efectuează o plată care este respinsă sau nu este primită de dumneavoastră, atunci organizatorul nu va fi responsabil pentru repetarea plății.
Restricții
-
Dacă produsul selectat care face obiectul unei solicitări este returnat din orice motiv vânzătorului, dreptul clientului la primirea banilor înapoi este revocat și eventualele returnări ale sumelor respective deja efectuate către client trebuie plătite înapoi către organizator în decurs de șapte zileOrganizatorul își rezervă dreptul de a solicita dovezi suplimentare pentru a valida solicitarea, în special în cazurile în care există suspiciuni legate de eligibilitate. Aceste dovezi pot include, dar nu se limitează la: fotografie clară cu seria unică a produsului.
-
Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita dovezi suplimentare pentru a contribui la validarea unei solicitări în cazul în care crede că este posibil să nu fie legitimă. Aceste dovezi sumplimentare implica, fara a se limita, la poza cu seria unica a fiecarui produs.
-
Daca contul IBAN a fost completat eronat, sau nu este al persoanei inscrisa in formular , cade in reponsabilitatea participantului.
-
O solictare nu va avea succes daca particpantul se va inregistra cu mai mult de 3 produse.
- Acelasi bon fiscal nu poate fi eligibil daca este incarcat de mai multe ori, de participanti diferiti sau acelasi participant.
O solicitare nu va fi validă în următoarele cazuri:
-
produsul Joie nu a fost achiziționat în perioada eligibilă (01.10.2025 – 31.12.2025),
-
formularul de solicitare nu a fost completat complet și corect,
-
dovada achiziției nu a fost furnizată sau nu este considerată eligibilă,
-
solicitarea nu a fost trimisă în termen de 30 de zile calendaristice de la data achiziției,
-
nu sunt respectate termenii și condițiile prezentei campanii.
Date cu caracter personal
În cadrul procesului de înscriere în promoție, va fi necesar să furnizați anumite date cu caracter personal, esențiale pentru gestionarea și desfășurarea campaniei (nume, email, date bancare etc.).
Pe lângă utilizarea datelor pentru validarea și procesarea cashback-ului, vi se poate solicita consimțământul explicit pentru a primi ulterior comunicări de marketing din partea organizatorului, precum:
-
chestionare legate de produsele Joie,
-
buletine informative,
-
oferte promoționale sau campanii viitoare.
Menționăm că acordul privind comunicările comerciale NU este obligatoriu pentru participarea la promoție.
Informații generale
Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru:
-
solicitările pierdute sau transmise eronat,
-
cererile incomplete, ineligibile sau cu caracter fraudulos.
Termenii și condițiile acestei promoții se supun legislației în vigoare din România, iar eventualele litigii vor fi soluționate de instanțele competente.
Prin participarea la campanie, confirmați că ați citit, înțeles și acceptat termenii și condițiile prezentate în acest regulament. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica, suspenda sau anula campania, dacă apar situații neprevăzute în afara controlului său rezonabil.
Organizator
Campania este organizată de SENSES SRL, cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Louis Pasteur, nr. 76. Pentru orice întrebări sau corespondență oficială, vă rugăm să utilizați adresa de e-mail: office@bebebrands.ro.
Regulament
Achiziționați orice produs marca Joie cu o valoare individuală de minimum 899 RON de la unul dintre reprezentanții autorizați din România, între 01.07.2025 – 30.09.2025 („Perioada eligibilă”), și primiți înapoi 100 RON din valoarea achitată. Valoarea de achiziție este considerată suma efectiv plătită de client, după aplicarea oricăror reduceri sau discounturi menționate pe bonul fiscal/factură.
Promoția se aplică tuturor produselor Joie care depășesc individual pragul de 899 RON, achiziționate în perioada eligibilă de la un revânzător autorizat Joie, de pe teritoriul României. Promoția este valabilă pentru persoanele cu reședința în România și permite până la 2 solicitări pentru fiecare persoană. Pentru fiecare produs eligibil se poate face o singură solicitare. Promoția este destinată utilizatorilor finali. Produsele achiziționate în scopul revânzării nu sunt eligibile pentru această promoție. Revânzătorii nu pot trimite solicitări în numele clienților. Promoția nu este valabilă pentru angajații, agenții, distribuitorii, revânzătorii, personalul retail al revânzătorilor participanți sau alte persoane implicate direct în promoție. Promoția poate fi accesată de un angajat doar dacă devine consumator final. Nu sunt eligibile produsele second-hand sau recondiționate. Solicitarea cashback trebuie trimisă în termen de 30 zile calendaristice de la data achiziției. Ultima zi de trimitere a solicitărilor este 31.10.2025 pentru produsele cumpărate în 30.09.2025.
Cum se solicită cashback-ul? Accesați site-ul www.clubuljoie.ro, completați formularul de solicitare și atașați o copie a dovezii de achiziție. Vi se vor cere datele personale și detalii bancare pentru efectuarea transferului. Dovada de achiziție trebuie să fie o copie clară a facturii sau bonului fiscal cu menționarea explicită a vânzătorului, datei achiziției, denumirii produsului și valorii achitate. Datele trebuie să fie lizibile. După trimiterea solicitării, veți primi o confirmare pe email în termen de 10 zile lucrătoare. Returnarea sumei de 100 RON se va face prin transfer bancar în maximum 30 zile de la validarea solicitării. Organizatorul nu este responsabil pentru eventualele comisioane bancare, acestea urmând a fi suportate de către beneficiar prin deducere din suma rambursată. Este responsabilitatea solicitantului să introducă corect datele bancare. Dacă acestea sunt eronate și plata nu se finalizează, organizatorul nu este obligat să efectueze o nouă plată.
Restricții: Dacă produsul este returnat, clientul pierde dreptul de a beneficia de cashback și, dacă suma a fost deja rambursată, aceasta trebuie restituită în termen de 7 zile calendaristice. Organizatorul poate solicita dovezi suplimentare pentru validarea solicitării (ex: poză cu seria unicat a produsului). Conturile IBAN incorecte sau care nu aparțin persoanei înscrise invalidează solicitarea. Nu se acceptă mai mult de 3 produse înregistrate de același participant. Același bon fiscal nu poate fi folosit în mai multe solicitări.
Solicitarea va fi respinsă dacă:
-
Produsul nu a fost achiziționat în perioada eligibilă
-
Formularul nu este completat integral
-
Nu a fost furnizat un document valid de achiziție
-
Termenul de 30 zile a fost depășit
-
Nu sunt respectați termenii și condițiile
Date personale: Datele colectate vor fi folosite exclusiv pentru administrarea promoției. Se poate solicita consimțamântul pentru comunicări de marketing, dar acesta nu este obligatoriu pentru validarea solicitării.
Informații generale: Organizatorul nu răspunde pentru solicitări pierdute sau incomplete. Solicitările primite după perioada campaniei sau considerate frauduloase vor fi respinse. Promoția este reglementată de legislația română. Prin participare, confirmați acceptarea acestor termeni și condiții.
Organizator: SENSES SRL, Cluj-Napoca, Str. Louis Pasteur, nr. 76. Contact: office@bebebrands.ro