Echipa de Fotbal Feminin a echipei Paris Saint-Germain anunta pe brandul NUNA ca nou PARTENER OFICIAL

Echipa de Fotbal Feminin a echipei Paris Saint-Germain anunta pe brandul NUNA ca nou PARTENER OFICIAL

03.07.2025 12:06

Paris Saint-Germain are placerea de a-i ura bun venit brandului NUNA, brandul international de produse premium pentru bebelusi, ca nou Partener Oficial al echipei de fotbal feminin  pentru urmatoarele trei sezoane.

Aceasta colaborare se aliniaza cu strategia ambitioasa de dezvoltare a Clubului pentru echipa de femei si reflecta capacitatea sa de a atrage branduri premium in timp ce continua sa creasca. NUNA va crea activari inovatoare in jurul mediului Paris Saint-Germain si logo-ul sau va aparea pe tricoul echipei de femei incepand cu sezonul 2025–2026, contribuind totodata la realizarea de activari inovatoare in jurul universului Paris Saint-Germain.

Brandul Nuna, cunoscut pentru designul sau elegant si functionalitatea inovatoare, impartaseste cu Paris Saint-Germain o pasiune comuna pentru excelenta. Impreuna, cele doua branduri urmaresc sa consolideze legatura dintre sport si familii, creand experiente unice centrate pe pasiunea tot mai mare pentru fotbalul feminin. Aceasta sinergie intre doua lumi premium deschide drumul catre noi initiative menite sa aprofundeze implicarea in comunitatea pariziana.

„Parteneriatul nostru cu NUNA marcheaza un moment important in ambitia noastra de a construi un proiect solid si atractiv pentru echipa noastra de femei. El intareste pozitia acesteia ca forta de lider in fotbalul feminin de elita.” - Richard Heaselgrave, Chief Revenue Officer, Paris Saint-Germain

„Paris Saint-Germain intruchipeaza ambitie, inovatie si eleganta — toate valori care reflecta perfect DNA-ul Nuna. Suntem mandri sa sprijinim aceasta echipa si, prin acest parteneriat, sa contribuim la crearea de momente semnificative pentru familii si fanii clubului.” - Marta Piña Fernandez, Head of Marketing, Nuna

„Exista putine cluburi care sa impartaseasca viziunea noastra despre oferirea unor experiente premium si a celor mai bune produse din clasa. Paris Saint-Germain este partenerul perfect — un parteneriat construit pe excelenta, ambitie si valori comune. Suntem entuziasmati de drumul care ne asteapta si speram sa castigam impreuna.” - Austin Hodges, Chief Marketing Officer, Nuna

Acest nou parteneriat confirma popularitatea in crestere a echipei de fortabl feminin a PSG, care acum numara cincisprezece parteneri asociati pentru sezonul 2025–2026.

Despre Paris Saint-Germain

Fondat in 1970, Paris Saint-Germain este cel mai important club de fotbal din Franta si o forta majora in fotbalul european. Clubul se caracterizeaza prin dorinta de excelenta sportiva, inovare constanta si un puternic angajament social. Din 2011, sub conducerea Qatar Sports Investments (QSI), Paris Saint-Germain a devenit un club multi-sport, obtinand succese in fotbalul masculin si feminin, handbal, judo si eSport.

Echipa de fotbal feminin, care reuneste fotbaliste internationale si jucatoare talentate pregatite in cadrul clubului, reprezinta un reper atat in Franta, cat si la nivel european. Din 2001, Les Parisiennes au ajuns de sapte ori in sferturile Ligii Campionilor si au castigat sase titluri nationale: Campionatul Frantei (2021), Cupa Frantei de patru ori (2010, 2018, 2022, 2024) si Campionatul Diviziei 2 (2001). De-a lungul anilor, sectiunea feminina a fost martora aparitiei unui numar de jucatoare internationale de exceptie, inclusiv Formiga, Cristiane, Laura Georges, Sakina Karchaoui si Grace Geyoro. 

Din ianuarie 2024, fotbalistele de feminin se afla la Campus Paris Saint-Germain, noul centru de antrenament ultra-modern al clubului din Poissy, unde antreneaza zilnic alaturi de echipa masculina si tinerii de la Centre de Formation.

Cu o baza globala de fani ce depaseste 230 de milioane pe retelele sociale, PSG a devenit o emblema culturala, situata la intersectia dintre sport, moda si divertisment. Colaborarile cu branduri globale precum Jordan au consolidat statutul sau de brand de lifestyle recunoscut la nivel mondial. In 2024, clubul a inaugurat Paris Saint-Germain Campus, o facilitate de ultima generatie care stabileste noi standarde pentru dezvoltarea si performanta sportivilor. Ca „Clubul Noii Generatii”, Paris Saint-Germain imbina excelenta atletica, influenta culturala si impactul social pentru a modela viitorul sportului si societatii.

Despre Nuna

Nuna, brandul global cu radacini olandeze, s-a concentrat de la infiintare in 2007 pe crearea de echipamente inteligente, utile si indraznete pentru bebelusi. Experientele directe in parenting arata ca echilibrul perfect intre practica si frumusete il reprezinta solutiile ingenioase ale Nuna, care acopera scaune auto, carucioare, produse pentru acasa si categorii pentru deplasare.

 

Postat în News De:
Florina Bebebrands

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii