Producătorul Joie ofera Garantie extinsa de 3 Ani

Producătorul Joie ofera Garantie extinsa de 3 Ani

marți, 11 mai 2021 16:33:03 Europe/Bucharest

Achizitionarea produselor pentru micuti este un proces placut pentru parinti, dar totusi unul complex. Fiecare achizitie reprezinta o investitie financiara, ce survine ca o urmare a unui planificari bugetare prealabile. Grija si atentia pentru noul membru al familiei sunt regasite si in produsele comercializate de Joie pe piata. In promisiunea producatorului se regaseste accentul pe siguranta sporita, produsele fiind testate riguros si certificate conform celor importante standarde de siguranta. De pilda, scaunele auto Joie au fost supuse la peste 100 de teste de simulare a accidentelor, la o viteza de peste 50km/h.


Pentru scaune auto, baze, carucioare, balansoare, landouri, patuturi pliabile si scaune de masa, Joie ofera acum o garantie extinsa de 3 ani, prin care clientii vor beneficia oportunitatea de a beneficia intotdeauna de garantia produselor achizitionate conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Ce presupune garantia extinsa de 3 ani?


Joie Baby Romania ofera o garantie extinsa de 3 ani (36 luni) pentru produsele achizitionate in perioada 10 Mai 2021 - 31 Decembrie 2021.
Prin garantia comerciala, clientul are la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza facturii sau a bonului fiscal care atesta achizitia produsului.
Garantia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare.


Este o perioada de timp de 3 ani prin care vanzatorul garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.


Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Pentru a beneficia de garantie este necesar sa existe documentul de achizitie al produsului si factura sau bonul fiscal care sa ateste achizitia produsului.


In cazul lipsei conformitatii consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.


Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), instalari incorecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor.

De asemenea, nu se considera problema de garantie, uzura textilelor, decolorarea acestora, scamosarea sau alt tip de modificare datorata utilizarii produsului. Nu intra sub incidenta garantiei uzura normala a componentelor: decolorarea, scamosarea, descoaserea huselor produselor. De asemenea garantia nu acopera uzura rotilor, indiferent de tipul acestora, uzura normala a plasticului, fisurarea sau ruperea lui.


Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).


Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Perioada de garantie se prelungeste cu numarul de zile in care produsul s-a aflat in service.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile calendaristice de solutionare.

Prin garantia extinsa de 3 ani, Joie face o alta promisiune clientilor, dar si micutilor: aceea ca primii ani din viata de familie vor fi #3AniFaraGriji.

Postat în News De:
Florina Bebebrands

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii